test2

...-kini-ini-blog-aku-yg-punya-...

Monday, December 20, 2010

~aku x tau knape aku suke lagu ni~

: aku bagai laut x bertepi dan x berkarang..
aku bagai bintang yg x ditemani malam..

: melihat dirimu ade senyum canda dan tawa..
yg membuat aku x ingin jauh darimu..


: tringat jnji lamamu kepadaku. .



: tringat aku tringat..


: tringat saat kau masih ada disisi..


: temani ku sepanjang hari..

: bila kau pergi jauh ingat la aku...bila ku disampingmu peluk tubuhku..

: bila kau rindu aku panggil namaku..ku datang mnemuimu..

: peluk erat jasatku jgn lepaskn..tetaplah kau disini..harungi malam..

: kerna hanya dirimu belahan jiwa..pelengkapku didunia...


~just rakan duet~

No comments:

♪♫ love-love-love-love-love-love ♪♫

~pelengkap hidupku~

~~IP Anda Dikesan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...